Инклюзия » 180 мектеп
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№180 мектеп-гимназия»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 338-39-07
Есепші бөлімі:
+7(727) 338-38-04
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Инклюзия
Психологиялық-педагогикалық қолдау: теориялық негіздері және практикалық маңызы» тақырыбында қалалық семинар өтті.
25
қыркүйек
2025
Психологиялық-педагогикалық қолдау: теориялық негіздері және
📌 Алматы қаласы Алатау ауданы №180 мектеп-гимназиясында 25 қыркүйек күні «Психологиялық-педагогикалық қолдау: теориялық негіздері және практикалық маңызы» тақырыбында қалалық семинар өтті. 🔹 Семинардың мақсаты: Оқушылардың тұлғалық дамуына ықпал ететін психологиялық-педагогикалық қолдаудың ғылыми-теориялық негіздерін қарастыру және тәжірибеде тиімді қолдану жолдарын талқылау. 🔹 Іс-шара барысында қатысушылар өзара тәжірибе алмасып, өзекті мәселелер бойынша пікірлерімен бөлісті. ✨ Семинар жоғары
«INCLUSION» стендін таныстырылды.
05
ақпан
2025
«INCLUSION» стендін таныстырылды.
«Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін білім алушылардың ата-аналарына «INCLUSION» стендін таныстырылды. Мерзімі: 13.11.2024 - 17.11.2024 ж.ж. Мақсаты: «INCLUSION» стенді баланың дамуы бойынша күмәні және сұрақтары бар ата-аналар, сондай – ақ ерекше білім беру қажеттіліктері (ЕББҚ) бар балаларды тәрбиелеп ата-аналарға ақпараттық қолдау көрсетеді.
«Күз айлары» тақырыбында «Жас суретшілер» байқауы
05
ақпан
2025
«Күз айлары» тақырыбында «Жас суретшілер» байқауы
«Ерекше білімді қажет ететін оқушылар» арасында «Күз айлары» тақырыбында «Жас суретшілер» байқауына қатысты. Мерзімі: Өтетін күні: 24 қазан 2024 жыл, Өтетін уақыты: сағат 10:00, Өтетін орны: Алматы қаласы. №184 ЖББМ, Теректі ш/а, Ақтілек, 10 көшесі 9 «Е» сынып оқушысы Айберген Әлия Уралбайқызы 3-ші орынды иеленді.
Педагог-ассистент дегеніміз кім?
25
сәуір
2024
Педагог-ассистент дегеніміз кім?
2019 жылдан бастап білім беру басқармасының ұйғарымымен мектептерге жаңа маман иесін тағайындау туралы шешім қабылданды. Ол маман – педагог-ассистент. Бұл мамандық бойынша педагогикалық білімі және арнайы педагогикалық білімі бар маман жұмыс істей алады. Педагог-ассистентті ПМПК тағайындайды. Бірақ барлық ерекше білімді қажет ететін балаға тағайындай бермейді.  Педагог-ассистенттің қызметін ұйымдастыру - инклюзивті білім беру процесінің жалпы құрылымындағы ажырамас құрамдас бөлігі.
Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін  мамандарға арналған аудандық семинар
18
наурыз
2024
Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін мамандарға арналған
Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсететін  мамандарға арналған  аудандық семинар
НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАР
18
наурыз
2024
НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТТАР
НОРМАТИВТІК ҚҰЖАТ - алуан түрлі іс-әрекеттің немесе олардың нәтижелерінің ережелерін, басқару қағидаларын немесе сипаттамаларын тағайындайтын құжат.
"Айналайын" фестивалі
14
наурыз
2024
"Айналайын" фестивалі
Ерекше  білім  беруге  қажеттілігі  бар  балалар  арасында  өткен  "Айналайын" фестивалінің аудандық  кезеңіне қатысқан оқушыларды  аудан  білім  бөлімінің  басшысы  Қ.Ақмұрзаева  марапаттады.  Қожағұл Мейірбек 2-орын  алды.  Тусупхан Саян,  Жүндібай  Жания  алғыс  хатқа  ие  болды.
"Психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету тәртібін бекіту туралы" бұйрығы
11
наурыз
2024
"Психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы жергілікті атқарушы
"Психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді көрсету тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 27 мамырдағы № 223 бұйрығы.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 28 қаңтардағы №  39 бұйрығы
04
наурыз
2024
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 28
Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім туралы құжаттардың түрлерін, орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттардың нысандарын және оларды есепке алу мен беру қағидаларын, сондай-ақ білім беру ұйымдарында білім алуды аяқтамаған адамдарға берілетін анықтаманың нысанын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 28 қаңтардағы № 39 бұйрығы
«Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру» тақырыбында өткізілген ата-аналарға арналған ашық сабақ
21
ақпан
2024
«Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру» тақырыбында
Логопедтің жүргізетін айлық жұмыс жоспарына сәйкес « Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру »  тақырыбында ата-аналарға арналған ашық сабақ өткізілді. Ашық сабаққа ПМПК анықтамасының   қорытындысына сәйкес жеке оқу бағдарламасы және жеңіл зерде бұзылысы бар балаларға арналған оқу бағдарламасымен оқылатын төмендегі білім алушылар қатысты: 5 «б» сынып білім алушысы Тусупхан Саян 5 «б» сынып білім алушысы – Оспан  Ерасыл Дауренұлы 7 «ә» сынып білім алушысы
Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру
21
ақпан
2024
Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру
« Оқу және жазу дағдыларының алғышарттарын қалыптастыру »  ашық сабақ 
«Бастауыш сыныпты оқытуда ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру» атты бастауыш сынып апталығы
23
қаңтар
2024
«Бастауыш сыныпты оқытуда ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру» атты
«Бастауыш сыныпты оқытуда ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру» атты бастауыш сынып апталығы  Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытудың бірнеше жолдары мен әдістерін қолдана отырып, баланың өмірге деген қызығушылығын ояту,балалардың шығармашылық қабілеттерін арттыру мақсатында 1 «Б» сынып жетекшісі, бастауыш сынып мұғалімі А.А.Исаева "Жуан және жіңішке айтылатын сөздер" тақырыбында ашық сабақ өткізді.                   Сабақ барысында ерекше білім алуды қажет ететін білім алушымен
«Бастауыш сыныпты оқытуда ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру» атты бастауыш сынып апталығы
19
қаңтар
2024
«Бастауыш сыныпты оқытуда ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру» атты
       Мемлекетіміздің әрбір aзaмaты – ұлттық құндылық, әрбір бaлacы –еліміздің ертеңі екенін еcкерcек, әрбір ерекше білім беру қaжеттілігі бaр oқушылaр caпaлы білім aлып, aзaмaт бoлып қaлыптacуынa жaғдaй жacaу міндетіміз бoлып тaбылaды.Caпaлы білімнің бaрлығы үшін қoлжетімді бoлу шaртын қaлыптacтыруғa бaғыттaлғaн білім беру жүйеcін түрлендіру прoцеcтерінің бірі инклюзивті білім беру бoлып тaбылaды.         1 "В" сынып жетекшісі К.С.Намазбаева "Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар" тақырыбында