«Бастауыш сыныпты оқытуда ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру» атты бастауыш сынып апталығы » 180 мектеп
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№180 жалпы білім беретін мектеп»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(727) 338-39-07
Есепші бөлімі:
+7(727) 338-38-04
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » «Бастауыш сыныпты оқытуда ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру» атты бастауыш сынып апталығы
19
қаңтар
2024

«Бастауыш сыныпты оқытуда ұлттық құндылық бағдарын қалыптастыру» атты бастауыш сынып апталығы

       Мемлекетіміздің әрбір aзaмaты – ұлттық құндылық, әрбір бaлacы –еліміздің ертеңі екенін еcкерcек, әрбір ерекше білім беру қaжеттілігі бaр oқушылaр caпaлы білім aлып, aзaмaт бoлып қaлыптacуынa жaғдaй жacaу міндетіміз бoлып тaбылaды.Caпaлы білімнің бaрлығы үшін қoлжетімді бoлу шaртын қaлыптacтыруғa бaғыттaлғaн білім беру жүйеcін түрлендіру прoцеcтерінің бірі инклюзивті білім беру бoлып тaбылaды.
        1 "В" сынып жетекшісі К.С.Намазбаева "Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар" тақырыбында ашық сабақ өтті. Сабақ барысында
Кулак-ладонь  жұлдырығы техникасын қолдау арқылы оқу мәліметтері қаншалықты түсінгенін білуге болатындығын көрсетті. 
      Кулак- ладонь (Fist toFive) жұлдырығы техникасы: Мұғалім оқу мәліметтері қаншалықты түсінікті екендігін білу үшін жұлдырықты пайдалануды сұрайды. Жұлдырық мынадай мағынаны білдіреді: «Мен ештеңе де түсінген жоқпын», ал бес саусақтың көрсетілуі : «Маған барлығы түсінікті» деген мағынада. Яғни оқушылар аңғару деңгейіне байланысты 1,2,3 немесе 4 саусақ көтере алады. Бұл мәліметтерге сүйене мұғалім келесі сабақты оқушыларға түсінікті болатындай етіп түзетеді. Жауаптардың шындығын дәлелдеу үшін мұғалім оқушыны тақтаға шақырады, айтылған мәліметтерді жұлдырық көтерген оқушыларға, 1-4 дейінгі саусақтарды көрсеткен және басқа да оқушыларға түсіндіруді сұрайды

        Шеңбер іші-шеңбер сырты техникасы. Оқушылар бір-біріне қарама-қарсы шеңбер тәрізді пішінге ұқсас тұрады, бұл шеңбер ішкі және сыртқы болып құрастырылады. Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды, бұл сұрақты ойлауға уақыт беріледі, жауап қарама-қарсы тұрған оқушыға қайтады. Келесі қадам, ол іштегі шеңберде тұрған оқушылар солға қарай қозғалады, ал мұғалім сұрақ қоюды жалғастырады. Осылайша, барлық сұраққа жауап қайтпағанша оқушылар қозғалысты тоқтатпайды.

Осы беттің QR-коды:
QR-код этой страницы: