19
ақпан
2024
“Мектеп оқушыларының тамақтану мөлшері ” тақырыбында нутрицолог маманмен кездесу
⚜️"Салауатты тамақтану мектебі" акциясы.
2024 жылы 19 ақпан күні
Nº 180 жалпы білім беретін мектепте "Салауатты тамақтану мектебі" жобасы аясында бастауыш сынып оқушыларының, дұрыс тамақтануын ұйымдастыру мақсатында
🔹“Мектеп оқушыларының тамақтану мөлшері ” тақырыбында нутрицолог маманмен кездесті.
Сынып жетекші С.Джумабекова және Нутрицолог маман Айгул Балтабаева
Әлеуметтік педагог Л.Қалдан
🔰Мектеп жасындағы балалардың тамақтануында әр мәселенің маңызы бар, себебі, балалық шақта адамның ақыл-ойы мен денесінің бүкіл өмірлік қорының іргесі қалыптасады, ал тағам – бұл үшін қажетті қуат пен заттектердің алынатын жалғыз қайнар көзі. Оқушылардың тамақтану тәртібі оқу жүктемесіне, спорт секциялары мен үйірмелерге байланысты.
Қандай жағдайда болсын, 4-5 реттік тамақтану ұсынылады: үш негізгі тамақ ішу (таңғы, түскі және кешкі ас) және (екінші таңғы ас, бесіндік ас).
🍽️Салауатты тамақтану – өнімдердің пайдалы қасиеттерін ескеріп, қолданатын тамақтану.
Оқушылар тамақтану мөлшерімен танысып болып өз сұрақтарын қойып ойларымен бөлісті.
2024 жылы 19 ақпан күні
Nº 180 жалпы білім беретін мектепте "Салауатты тамақтану мектебі" жобасы аясында бастауыш сынып оқушыларының, дұрыс тамақтануын ұйымдастыру мақсатында
🔹“Мектеп оқушыларының тамақтану мөлшері ” тақырыбында нутрицолог маманмен кездесті.
Сынып жетекші С.Джумабекова және Нутрицолог маман Айгул Балтабаева
Әлеуметтік педагог Л.Қалдан
🔰Мектеп жасындағы балалардың тамақтануында әр мәселенің маңызы бар, себебі, балалық шақта адамның ақыл-ойы мен денесінің бүкіл өмірлік қорының іргесі қалыптасады, ал тағам – бұл үшін қажетті қуат пен заттектердің алынатын жалғыз қайнар көзі. Оқушылардың тамақтану тәртібі оқу жүктемесіне, спорт секциялары мен үйірмелерге байланысты.
Қандай жағдайда болсын, 4-5 реттік тамақтану ұсынылады: үш негізгі тамақ ішу (таңғы, түскі және кешкі ас) және (екінші таңғы ас, бесіндік ас).
🍽️Салауатты тамақтану – өнімдердің пайдалы қасиеттерін ескеріп, қолданатын тамақтану.
Оқушылар тамақтану мөлшерімен танысып болып өз сұрақтарын қойып ойларымен бөлісті.